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Complaint about mistreatment by Maria Monterio, Baixa Chaido office
Dear Sir/Madam, I am writing to express my extreme disappointment and utter disgust with the way I was treated by one of your staff members, Maria Monterio, at your Baixa Chaido office. On April Friday 21st 2023, I visited the office to port my SIM card, but instead of receiving assistance, I was met with hostility, indifference, and blatant discrimination. Ms. Monterio's behavior towards me was nothing short of appalling, and she made it clear that she viewed me as a nuisance, an inconvenience, and an inferior person. She was always on her phone, making me feel like I was interrupting her precious time, and her constant staring and hand gestures were intimidating and threatening. When I asked for her help, she refused and used my lack of fluency in Portuguese as an excuse to deny me service, effectively treating me like a second-class citizen. Specifically, Ms. Monterio raised her voice, made derogatory comments, displayed a lack of interest. Her behavior was insulting, disrespectful, and completely unprofessional. As a paying customer, I expect to be treated with basic decency and courtesy, regardless of my nationality, ethnicity, or language proficiency. I demand that you take immediate and decisive action to address this matter, and ensure that such mistreatment does not happen to anyone else in the future. This includes reprimanding Ms. Monterio for her egregious behavior, providing me with a formal apology, and implementing measures to improve the overall training, supervision, and accountability of your staff. I would like to note that I am a loyal NOS customer and that I have been extremely satisfied with the overall service provided by your company, including internet, TV, and mobile services. However, such an unprofessional and discriminatory employee like Ms. Monterio will only harm the reputation of your brand name negatively. I expect a prompt and satisfactory response from you, and I will not rest until justice is served. If you require any further information from me, please do not hesitate to contact me. Sincerely, Shashank
AINDA NÃO RESOLVERAM O PROBLEMA DA TV COM DEFEITO DE FABRICAÇÃO
Bom dia! Comprei, através da NOS, 2 televisores para pagamento mensal. Como ainda não havia aberto a minha cafeteria, deixei os 2 aparelhos, por quase 3 meses, intactos e idôneos em suas respectivas embalagens. Quando o técnico veio instalar os aparelhos, percebi, de imediato, que um deles estava com um defeito (quebra de pixels): duas linhas, uma vertical e outra horizontal, na cor verde, em todo o ecrá. Tentei de todas as maneiras possíveis e imagináveis, trocar o aparelho (enviei fotos, houve diversas trocas de emails, preenchi formulários, etc), através do agente da NOS e não obtive sucesso. A empresa que fornece o aparelho para a NOS, disse que a única solução seria reparar a TV de 65”, o que evidentemente não concordei. Tratando-se de um aparelho novo, sem uso, apenas retirado da embalagem, eu disse que só aceitaria a troca por outro ou, em alternativa, que me reembolsassem (pode ser em descontos nas faturas) tudo o que paguei e que retirassem o aparelho do meu local comercial. Resumindo: Estou até hoje com o aparelho na embalagem, sem uso. Fui obrigado a comprar outro aparelho, pagando à vista, para atender a necessidade da minha cafeteria. Continuo a pagar, para a NOS, a prestação do aparelho com defeito, sem que ninguém se digne a resolver o problema. Espero, sinceramente, que desta vez resolvam esse impasse. Com os melhores cumprimentos Fernando Antunes
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