Boa tarde, na ultima semana a internet tem falhado inúmeras vezes durante o dia, já tentei reiniciar o router várias vezes e nada, agradecia uma resposta sobre o ocorrido sendo que não consigo usufruir do serviço que estou a pagar.
Boa tarde
Lamentamos a situação. Vamos ajudar.
Diga-nos, por favor, qual a tecnologia do serviço que tem instalado.
Detalhe-nos o que ocorre, por favor, para que possamos prestar a melhor ajuda.
Obrigado
Boa tarde tenho o pacote UMA com 1gbps, do nada a internet perde a velocidade total e passado ½ minutos volta. Nestes prints mostra a velocidade de upload a cair de 100mbps para 0.01mbps, já o download passa de 900mbps para 100mbps.
Boa tarde
Agradecemos a sua mensagem.
Confirme-nos, por favor, se a situação se reflete em vários equipamentos em simultâneo
Sugerimos que efetue um reset e fábrica ao router e teste novamente, por favor.
Obrigado
Sim, acontece em todos os equipamentos ligados tanto por cabo como por wifi
Boa tarde,
Agradecemos o seu testemunho
Envie-nos, por favor, uma mensagem privada para o perfil
Obrigado
Hi there
What is the solution? I have re-booted the router 3 or 4 times, re-booted my devices but still no acess to Internet.
Voce pode me ajudar, por favor
Hello
Lets Help.
Confirm us please, you just don't have internet access, right?
Best Regards
That’s right I don’t have internet access. Eu nao tenho internet
That’s right I don’t have internet access. Eu nao tenho internet
Good evening, do you have internet via WiFi, do you not have internet on a device connected by cable to the router? What light does the router display? If they do, which lights are blinking?
Thank you for your feedback,
These lights are showing >>» Power on, DS flashing, US flashing, internet steady, LAN intermittently flashing, WI FI 2.4 steady, WI FI5 flashing. No other lighs showing
We are connected to WiFi but not to the internet . My Samsung Android phone has this message
Hello
Thank you for reaching out to us.
Can you please specify if this situation happens in both 2.5GHz and 5GHz connections.
If this happens in both networks we recommend doing a factory reset to the router and try again.
Please share your feedback with us.
Thank you
Obrigado pela ajuda. The problem was a faulty cable into the router. It has now been replaced by the NOS engineer and everthing is working well.
Hello
Thank you for your feedback regarding this situation.
Please share with us any questions you may have. We’re always available to help.
Thank you
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