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visual voicemail


hello, my visual voicemail stopped working since I swapped to NOS.

How can I get to make it work again? As advised in this forum I sent a text message to NOS asking to activate it.

I also called NOS customer service that told me it is active, although clearly it isn't.

Has anyone had problems with it? How did you make it work?

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Melhor resposta por Claudia Cherchi 14 October 2020, 15:14

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27 Comentários

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Good night, check this LINK: https://support.google.com/phoneapp/answer/2811844?hl=pt# if the suggested steps help you.

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@Claudia Cherchi,

Sadly Visual Voicemail never really worked for me, but they say it’s activated as well. 

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Crachá +6

Welcome to Fórum NOS @Claudia Cherchi

Hello @Diogo S. e @Jose Rodrigues

@Claudia Cherchi, The community gave a good help! Did you got it?

Thank you 

Welcome to Fórum NOS @Claudia Cherchi

Hello @Diogo S. e @Jose Rodrigues

@Claudia Cherchi, The community gave a good help! Did you got it?

Thank you 

Hi Ana,

yes José sent me a link, which I had already used and Diogo confirmed he still has issues.

the visual voicemail still doesn’t work. can you give me a step by step to make it work?

it is only with NOS that doesn’t work as I used  other phone providers in the same phone and it worked.

unless you tell me that NOS doesn’t support visual voicemail, in which case I will stop trying.

 Thanks for your help!

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Crachá +6

@Claudia Cherchi

We suggest you consult this topic, please.:blush:

We look forward to your feedback.

Thank you 

@Claudia Cherchi

We suggest you consult this topic, please.:blush:

We look forward to your feedback.

Thank you 

Hi Ana,

 

thank you for the link. The one you sent me is for How to set up Voicemail - what I need is HOW TO SET UP VISUAL VOICEMAIL on iPhone.

my voicemail is already set up, I although still need to fix the VISUAL VOICEMAIL.

 

many thanks!!

Claudia

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Hi @Claudia Cherchi,

In order to help you to activate Visual Voicemail, please send us a message trought @Fórum profile, with you mobile phone number.

Thank you

Hi @Claudia Cherchi,

In order to help you to activate Visual Voicemail, please send us a message trought @Fórum profile, with you mobile phone number.

Thank you

Thank you so much @Inês B.  i just sent a message @Fórum with my number.

Reputação 7
Crachá +2

Thank you, @Claudia Cherchi, we already replied to your message.

 

Thank you, @Claudia Cherchi, we already replied to your message.

 

thanks so much @Inês B. all is working now!!!!

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@Claudia Cherchi,

Awesome! I hope I get the same luck.

 @Inês B.,

Enviei MP para ver se conseguem-me ajudar na mesma questão 😊

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Olá @Diogo S.,

Vamos ajudá-lo também. :relaxed:

Logo que possível respondemos à sua mensagem.

Obrigada

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@Claudia Cherchi it’s good to hear that. :relaxed:

Thank you for your feedback.

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Boa noite. Eu tenho um iPhone 11 Pro e estou a pensar mudar de operadora e juntar o meu serviço móvel ao serviço NOS TV+Net+Voz que já tenho, e gostaria de saber de solicitar a portalidade do meu nr para a NOS se posso usufruir do serviço Visual Voicemail. Obrigado.

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Crachá +5

Boa noite @Tiago Ferreira,

Agradecemos a sua mensagem.

O serviço Visual Voice Mail é compatível com iPhones com iOS superior ao 4.2.1, pelo que o iPhone 11 pode já utilizar o Visual Voice Mail.

Caso surja alguma outra questão, estamos sempre disponíveis para ajudar.

Obrigado

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Olá @Tiago Ferreira,

Sim, poderás usufruir do VVM em Rede NOS. 

Se entretanto não conseguires utilizar o serviço, pede a ativação ao Apoio pelos meios habituais.

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Obrigado pelas resposta. Vou entrar em contacto com a NOS para saber como portar o meu número para a NOS.

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@Tiago Ferreira,

É muito simples. Encontras todos os passos a seguir para procederes ao pedido de portabilidade, aqui.

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@Tiago Ferreira,

É muito simples. Encontras todos os passos a seguir para procederes ao pedido de portabilidade, aqui.

Tentei seguir os passos, mas depois não consigo prosseguir, porque pede-me para preencher o campo “Número de Telemóvel do cartão NOS” e não me deixa prosseguir porque é um campo obrigatório.

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@Tiago Ferreira,

Necessitas de ter um cartão NOS para pedir a portabilidade. 

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@Tiago Ferreira,

Necessitas de ter um cartão NOS para pedir a portabilidade. 

Obrigado. Então só posso tratar disso amanhã. O mais importante era saber se podia solicitar ativação do Visual Voicemail após ter o meu número na NOS, mas como vocês dizem que sim, vou tratar disso amanhã.

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Boa tarde @Tiago Ferreira,

O @Diogo S. prestou uma boa ajuda sobre a sua questão.

Caso surja alguma outra questão, estamos sempre disponíveis para ajudar.

Obrigado

Boa tarde. Não consigo activar o visual voicemail. Depois de introduzir o PIN da uma mensagem de erro é diz para voltar a tentar. 
 

Como posso resolver este problema? Obrigado

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Bem-vindo ao Fórum NOS @MFJ

Movemos o seu comentário para o artigo onde já abordamos o tema. Assim, garantimos a boa organização do Fórum e da informação. 
Vamos ajudar a ativar o Visual Voicemail. Envie-nos uma mensagem privada com o seu número de contribuinte e o número de telemóvel em que pretende esta funcionalidade ativa. 

Obrigado

O Visual Voicemail funcionava desde sempre e do nada parou. 

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