English vesion
I switched from MEO to NOS and received 2 invoices from MEO for payment. At the NOS office, I was told to simply pay them, bring a copy of the payment and a copy of the received invoice, and they would reimburse me through a reduction in my monthly payment. I went to the NOS office several times with the first invoice until I finally received a call from the finance department and they reduced the payment amount. Regarding the second invoice, I went to the NOS office several times, and I was confirmed that I just needed to pay, bring the invoice to the office, and wait for a call and compensation. No one called me back, and when I called customer service myself, the operator told me that IT IS NOT POSSIBLE TO PAY FOR THE SECOND INVOICE, only for the first one. Thus, I paid twice for the telecom services: first to MEO and then to NOS. The operator confirmed that it is not possible to get my 20 euros back at all. Can you do something about this?
Portuguese version
Eu mudei do serviço MEO para o serviço NOS e recebi faturas do MEO para pagamento duas vezes. No escritório da NOS, disseram-me para simplesmente pagá-las, trazer uma cópia do pagamento e uma cópia da fatura recebida, e eles me reembolsariam através de uma redução na minha mensalidade. Fui ao escritório da NOS várias vezes com a primeira fatura, até que finalmente recebi uma chamada do departamento financeiro e eles reduziram o valor a pagar. Quanto à segunda fatura, fui ao escritório da NOS várias vezes e confirmaram-me que só precisava de pagar, trazer a fatura para o escritório e esperar uma chamada e compensação. Ninguém me ligou de volta, e quando eu própria liguei para o serviço de atendimento ao cliente, o operador me disse que NÃO É POSSÍVEL PAGAR A SEGUNDA FATURA, apenas a primeira. Assim, paguei duas vezes pelos serviços de telecomunicações: primeiro ao MEO e depois ao NOS. O operador confirmou que não é possível recuperar os meus 20 euros. Pode fazer algo em relação a isso?