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I payed twise for the servise and the company doesn't want to return my money


English vesion
I switched from MEO to NOS and received 2 invoices from MEO for payment. At the NOS office, I was told to simply pay them, bring a copy of the payment and a copy of the received invoice, and they would reimburse me through a reduction in my monthly payment. I went to the NOS office several times with the first invoice until I finally received a call from the finance department and they reduced the payment amount. Regarding the second invoice, I went to the NOS office several times, and I was confirmed that I just needed to pay, bring the invoice to the office, and wait for a call and compensation. No one called me back, and when I called customer service myself, the operator told me that IT IS NOT POSSIBLE TO PAY FOR THE SECOND INVOICE, only for the first one. Thus, I paid twice for the telecom services: first to MEO and then to NOS. The operator confirmed that it is not possible to get my 20 euros back at all. Can you do something about this? 

Portuguese version

Eu mudei do serviço MEO para o serviço NOS e recebi faturas do MEO para pagamento duas vezes. No escritório da NOS, disseram-me para simplesmente pagá-las, trazer uma cópia do pagamento e uma cópia da fatura recebida, e eles me reembolsariam através de uma redução na minha mensalidade. Fui ao escritório da NOS várias vezes com a primeira fatura, até que finalmente recebi uma chamada do departamento financeiro e eles reduziram o valor a pagar. Quanto à segunda fatura, fui ao escritório da NOS várias vezes e confirmaram-me que só precisava de pagar, trazer a fatura para o escritório e esperar uma chamada e compensação. Ninguém me ligou de volta, e quando eu própria liguei para o serviço de atendimento ao cliente, o operador me disse que NÃO É POSSÍVEL PAGAR A SEGUNDA FATURA, apenas a primeira. Assim, paguei duas vezes pelos serviços de telecomunicações: primeiro ao MEO e depois ao NOS. O operador confirmou que não é possível recuperar os meus 20 euros. Pode fazer algo em relação a isso? 

5 Comentários

João H.
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  • Gestor da comunidade
  • 29286 comentários
  • 6 de março de 2025

Boa tarde ​@ANASTASIA STEPANCHIKOVA,

Agradecemos a sua mensagem e partilha.

Lamentamos, contudo a NOS apenas cobre 1 fatura do operador anterior.

Partilhe com a comunidade caso surja alguma outra questão. Estamos sempre disponíveis para ajudar.

Obrigado


Jorge C
Super User
  • 8038 comentários
  • 6 de março de 2025

Good afternoon ​@ANASTASIA STEPANCHIKOVA,

Please clarify whether you already had an outstanding monthly payment with MEO when you requested the operator change service from NOS.

I suggest you check the invoice dates versus the membership order date. 

Thank you.


Unfortunately it is the Nos problem. The company just calld me and told that they don’t want to return my 20 euro. Meaning it is their fault, they stolen my money and they will not to do anything about it
 

Any ideas how to return my money?


Again -people from NOS office told me to pay, I didn’t invent it. And now you just watn to steal my money


João H.
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  • Gestor da comunidade
  • 29286 comentários
  • 6 de março de 2025

Hello ​@ANASTASIA STEPANCHIKOVA,

Thank you for your feedback. We’ll assist on analyzing this matter.

Please send us a private message to the ​@Fórum profile with your NIF.

Thank you