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Activate  IOT Smart Number with my Smart Watch (IOS Cellular). 

 

From https://www.nos.pt/movel/iot/smartwatches-conectados

I validate the plan: 

Error: 

Oops, your tariff is not compatible

Don't be discouraged, we have the solution for you.

 

When I ask for a callback. 

  1. 20 min wait Agent A - cannot help - clueless
  2. divert with another 30 min wait - Agent B - wrong team. cannot help
  3. 15 min wait - Agent C. sorry, I do not have access  - Agent X will call you within one hour. 
    (This was 16 hours ago)

I need to help - either with a competent phone agent. 

or a suitable website, which guides me to tariffs / plans that will work with the IOT Smart Number plan. 

 

Also your page indicates, it requires an invoice plan “  a NOS mobile tariff, in invoice; / ) um tarifário móvel da NOS, em fatura;” ==> what does actually mean? 
Are you referring to a post paid plan and excluding pre-paid plans? 

Kindly advise! 
Thank you 

 

 

 

Translation into Portuguese: 

 

Ativar o número IOT Smart com o meu Smart Watch (IOS Cellular). 

Em https://www.nos.pt/movel/iot/smartwatches-conectados

Valido o plano: 

Error: 

Oops, o seu tarifário não é compatível

Não desanime, temos a solução para si.

Quando peço uma chamada de retorno. 

20 minutos de espera Agente A - não pode ajudar - sem noção
desvio com mais 30 minutos de espera - Agente B - equipa errada. não pode ajudar
15 minutos de espera - Agente C - desculpe, não tenho acesso - o Agente X telefonar-lhe-á dentro de uma hora. 
(Isto foi há 16 horas)
Preciso de ajuda - ou com um agente telefónico competente. 

ou um sítio Web adequado que me indique os tarifários/planos que funcionam com o plano IOT Smart Number. 

Também a vossa página indica que é necessário um plano com fatura "um tarifário móvel da NOS, em fatura; / ) um tarifário móvel da NOS, em fatura;" ==> o que é que isso quer dizer? 
Está a referir-se a um plano pós-pago e a excluir os planos pré-pagos? 

Por favor, aconselhem-nos! 
Obrigado pela atenção

Hello @Daniel Schroeder,

Thank you for reaching out to us.
We’re sorry to hear about this situation and will assist you in finding the best solution.

We confirm your statement in which a Pos-Paid cellphone plan is necessary to activate this service.

So as we can help you find a phone tariff that can fit your needs please send us a private message to the @Fórum profile with you cellphone number.

You can also learn more about the Smart Number through our articles:

Thank you


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