Skip to main content
Header

I went travelling to Morocco for one week, my phone was constantly on airplane mode, not one minute was it not on!. To my HUGE surprise, NOS sends me a bill of 45,11€ for ‘trafego de dados em roaming” which is absolutely wrong, and obviously with no extra information. I saw on other forums that this ‘mistake’ happens a lot. I would like an explanation and mainly this fee waived from my bill. How shall I proceed? 
thank you. 

You can contact customer support ( billing department) and talk to them.

But its not a mistake. Thats information that comes from the operator from the country you visited so most likely is correct.

Hello @Ines Deroche,

Thank you for reaching out to us.

@Guimas gave a good help clarifying this matter. The consumptions made in roaming are provided  by the service provider in said country.

Did you checked your device settings in order to see which app was responsible for the internet usage?

Thank you

O meu período de fidelização termina dia 26/10. Agradeço contacto para me enviarem uma proposta, sob pena de cancelar o serviço com a NOS

A linha está aberta neste momento, só ligar 931699000

Boa tarde @Ana22,

Agradecemos a sua mensagem e partilha do @Guimas.

Em alternativa envie-nos, por favor, uma mensagem privada para o perfil @Fórum com o seu NIF.

Obrigado

Existe algum endereço de email para vos contactar?

não há, só por telefone

Boa tarde,

Agradecemos a sua mensagem @Ana22 e ajuda do @Guimas em esclarecer.

Partilhe com a comunidade caso surja alguma outra questão. Estamos sempre disponíveis para ajudar.

Obrigado

Lamento que não exista um contacto para que possamos enviar reclamações por escrito sem ser através deste Forum.

É uma das razões pelas quais vou mudar se operador.

Boa tarde @Ana22,

Agradecemos a sua mensagem e testemunho.
O seu testemunho é importante para nós para que possamos continuar a melhorar.

Conheça todos os meios de contacto disponíveis aqui.

Partilhe com a comunidade caso surja alguma outra questão. Estamos sempre disponíveis para ajudar.

Obrigado

Comentário