Hello I am Prem, my company is *********, I am purchased this company new so I want to cancelled all the services Nos internet because services are expensive. I was calling to centre office nos internet and also go to nos internet store so many times but nobody responsed me. Let me know why they are doing like this and now decided to cancel having another company *********. Because staffs and technicians are uneducated and they are not listening customers, they are likes monarchy system as they working.
Please I request to who is responsible this please call me this *********.
If you are respected this.
Olá, sou Prem, minha empresa é *********. Adquiri esta empresa recentemente e quero cancelar todos os serviços pela internet, pois os serviços são caros. Liguei para a central de atendimento da NOS Internet e também fui à loja online da NOS várias vezes, mas ninguém me atendeu. Expliquem-me por que estão agindo assim e agora decidiram cancelar o contrato com outra empresa, a *********. Como os funcionários e técnicos não têm formação e não ouvem os clientes, eles trabalham como se fossem uma monarquia.
Por favor, peço ao responsável por isso que me ligue neste número *********.
Se vocês forem respeitados, por favor, me avisem.
telefone services and technicial are very worse
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.