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Reativação do cartão/serviço após suspensão por dívida

  • October 17, 2025
  • 8 comentários
  • 28 visualizações

Olá!

 

Peço a sua orientação sobre como entrar em contacto com a NOS, uma vez que o meu número de telefone não está ativo e encontro-me no estrangeiro.

 

O meu número foi desativado após algumas chamadas em roaming não terem sido pagas a tempo.

 

Gostaria de solicitar o pagamento do saldo em dívida através de prestações, para que o meu número volte a estar ativo.

 

Agradeço a sua ajuda e orientação nesta questão.

 

Cumprimentos,

8 Comentários

Mário P.
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  • Gestor da comunidade
  • October 17, 2025

Boa noite, ​@Oleksii Kovalov.

Agradecemos a sua mensagem e vamos ajudar.

Envie-nos, por favor, o seu número de telemóvel e o número de contribuinte associado, através de mensagem privada, para o perfil ​@Fórum.

Obrigado, 


@Mário P. thank you - I wrote you dm a few days ago, could you reply to me? I just got a letter about upcoming penalty and I need someone to help me here connect with nos whilst my phone number isn’t active and I’m abroad.

 

Thank you so much for your help 


Mário P.
Forum|alt.badge.img+6
  • Gestor da comunidade
  • October 24, 2025

Good afternoon, ​@Oleksii Kovalov 
We noticed that we did not receive your private message.
Could you please send it again to the profile ​@Fórum ? 
Thank you for your understanding.


Thank you ​@Mário P. 

just sent the message to Forum’s dm (initially it was sent to you)

 

I still can be reached out by nos via email

 

please let me know if I can reach out nos via WhatsApp as well (let me know the phone number in this case, please)

Regards


João H.
Forum|alt.badge.img+6
  • Gestor da comunidade
  • October 27, 2025

Hello ​@Oleksii Kovalov,

Thank you for your feedback.

There is no e-mail or whatsapp contact for costumer support. All NOS Contacts are available here.

We’ve received your private message and will reply as soon as possible.

Thank you


Appreciate it ​@João H.,

 

im already threatened by penalty (throughout this time I wasn’t able to find alternative channels to contact nos without phone number being active), so I’d appreciate your support here


João H.
Forum|alt.badge.img+6
  • Gestor da comunidade
  • October 28, 2025

Thank you for your feedback ​@Oleksii Kovalov.

We’ve replied to your private message. Please check your profile inbox.

Thank you

 


Amazing thank you so much

 

ill get back with dm to Forum shortly