Skip to main content
Header
Byte
November 26, 2019
Respondido

How to change location

I am not able to change my location and even after It is more than  90days .please help me.

Melhor resposta por Tiago C.

Hi @MIDHUN ROY,

Please send us a private message with your customer number. 

16 Comentários

Kilobyte
    October 12, 2020

No access internet because locations are full so say 90 day after change locations so you suggest me how can access a internet last 20 day not use wife so please resolve this problem thankyou 

Ana P.
    Moderador
    October 12, 2020

@KANAIYALAL RAJENCRAKUMAR PATEL

In order to help us, we ask that you send us a private message with your NOS customer number to @Fórum, please.

Thank you

Ajude a comunidade a encontrar informação relevante. Marque como "Melhor Resposta" e faça "Like" nos melhores comentários.
    Kilobyte
    October 13, 2020

Good morning  I don't know where please tell me 

Inês B.
    Moderador
    October 13, 2020

Hi @KANAIYALAL RAJENCRAKUMAR PATEL,

To send us a message, please click here, on @Fórum and then, on “Enviar mensagem”.

Thank you

Ajude a comunidade a encontrar informação relevante. Marque como "Melhor Resposta" e faça "Like" nos melhores comentários.
    Kilobyte
    April 27, 2022

Hello respected, how do I change my address to get letter of termination of contract,before few months I shifted to amora and now I am out of portugal,the old address nobody is there.So would u please help me.

João H.
    Gestor da comunidade
    April 28, 2022

Hello @kartik trivedi,

Thank you for reaching out to us. We’ll assist you in this matter.

Please send us a private message to the  @Fórum profile with your NOS costumer number.

Thank you 

Ajude a comunidade a encontrar informação relevante. Marque como "Melhor Resposta" e faça "Like" nos melhores comentários. Siga os perfis da moderação, através da opção "Seguir", para estar sempre a par das ultimas novidades.