Header

Cancel Subcription


Hello

I want to cancel my Subcription it’s not 14 days over yet.

The Sales person absoulatey liar and cheater, we agree ( I have written - WHATAPP + 351 936 454 079) with 500 mbps + 10 GB Sim.

But these liar and unprofessinal sales man, install 200 mbps instead of 500mps. I contact with him several time to change he always say technician will come today / tomorrow but never appear.

 

I have everything written in my Whatsapp, I can prove all the words that mention.

 

Now I want cancel the product  subcription before 14 days,  help me.

 

Thanks 

 

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Olá

Quero cancelar minha assinatura, ainda não passaram 14 dias.

O vendedor absolutamente mentiroso e trapaceiro, concordamos (escrevi - WHATAPP + 351 936 454 079) com 500 mbps + 10 GB Sim.

Mas esses vendedores mentirosos e pouco profissionais instalam 200 Mbps em vez de 500 mps. Entro em contato com ele várias vezes para trocar ele sempre fala que o técnico vem hoje/amanhã mas nunca aparece.

Tenho tudo escrito no meu Whatsapp, posso comprovar todas as palavras que mencionam.

Agora quero cancelar a assinatura do produto antes de 14 dias, me ajude.

Obrigado


1 Comentário

Forum NOS

 

Reputação 7
Crachá +5

Hello @Mohasin Hossain,

Thank you for reaching out to us. We’re sorry to hear about this situation.

Please send us a private message to the @Fórum profile with your Costumer number.

Thank you 

Comentário