Skip to main content
Header
July 5, 2021

complaint

Boa tarde , 

I would like to make a complaint about misinforming me via customer service, which according to the politics of the company is going to cost me one extra month to pay, what I would like to avoid. I can't find an email contact for complaints.

32 Comentários

Byte
    October 14, 2024

OMG YOU PEOPLE WILL KILL ME NOW, YOU GENIUS COLLEAGUE DEACTIVATED THE SIM CARD WHICH I WAS USING SINCE 6 MONTHS AND KEPT THE ONE WHICH SHE WAS SUPPOSE TO DEACTIVATE. I DON’T UNDERSTAND HOW YOU PEOPLE ARE WORKING, I AM WITHOUT INTERNET IN MY PHONE NOT EVEN NORMAL CALL, I AM IN BELGIUM AFTER PAYING YOU I AM WITHOUT INTERNET HELOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ANYBODY CAN FIX MY ISUUUSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

João H.
    Gestor da comunidade
    October 14, 2024

Hello @Yagnesh,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry for the situation.

We following up on this matter and have replied to your private message. 

Thank you

Ajude a comunidade a encontrar informação relevante. Marque como "Melhor Resposta" e faça "Like" nos melhores comentários. Siga os perfis da moderação, através da opção "Seguir", para estar sempre a par das ultimas novidades.