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equipamentos antigos


Boa tarde

A mais de 1 ano que ando nesta batalha e não a maneira de haver resolução para o problema.

Sou cliente Nos a cerca de 15 anos onde tenho uma fatura mensal de 120 e tal euros.

Hora bem, o problema esta na falta de atualização de equipamentos.

Tenho uma box, que até para mudar de canal ficamos sem paciência, gravar ou ver programas já nem tento.

Internet mais uma que anda devagar devagarinho com uploud/ download de 10/15 ,20 quando só está uma pessoa utilizar 😔

tanto em loja como em telefone as alternativas para um cliente com 15 anos são tão é só como fazer novo contrato( pagar mais) ou eu pedir equipamentos novos/ atualizados sendo que os custos são por minha conta…

o que posso mais fazer???

quando ainda a um mês o meu avô subscreveu nos com pacote tradicional e sporttv e tem os equipamentos de última geração 😡

Como proceder???

cumprimentos

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Melhor resposta por Jose Rodrigues 16 September 2021, 13:32

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22 Comentários

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Boa tarde

A mais de 1 ano que ando nesta batalha e não a maneira de haver resolução para o problema.

Sou cliente Nos a cerca de 15 anos onde tenho uma fatura mensal de 120 e tal euros.

Hora bem, o problema esta na falta de atualização de equipamentos.

Tenho uma box, que até para mudar de canal ficamos sem paciência, gravar ou ver programas já nem tento.

Internet mais uma que anda devagar devagarinho com uploud/ download de 10/15 ,20 quando só está uma pessoa utilizar 😔

tanto em loja como em telefone as alternativas para um cliente com 15 anos são tão é só como fazer novo contrato( pagar mais) ou eu pedir equipamentos novos/ atualizados sendo que os custos são por minha conta…

o que posso mais fazer???

quando ainda a um mês o meu avô subscreveu nos com pacote tradicional e sporttv e tem os equipamentos de última geração 😡

Como proceder???

cumprimentos

Boa tarde, geralmente a ocasião boa para se atualizarem os equipamentos é por altura da renovação da fidelização, como sabe de 2 em 2 anos há renovação da fidelização, em 15 anos de cliente já teve várias oportunidades para atualizar os seus serviços e práticamente sem custos, ou, até com diminuição do valor da fatura. Envie para o perfil @Fórum o seu numero de cliente ou NIF para que os moderadores possam entrar na sua conta e poderem agendar o contacto necessário com o departamento responsável para que o seu problema solucionado.

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Realmente o @Jose Rodrigues tem razão, 15 anos é muito tempo para não ter atualizado os seus equipamentos gratuitamente e baixar os preços.

Sempre que a NOS lhe liga atenda que nem sempre são más noticias.

 

Realmente o @Jose Rodrigues tem razão, 15 anos é muito tempo para não ter atualizado os seus equipamentos gratuitamente e baixar os preços.

Sempre que a NOS lhe liga atenda que nem sempre são más noticias.

 

Até a data tudo o que me propuseram já o mencionei.

nao vou pagar mais.

só vim colocar um post aqui no fórum por indicação da provedoria do cliente assim o indicou.

 

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Quem o vai ajudar não é a Provedoria, é a moderação do Fórum, é ao @Fórum que deve solicitar a ajuda.

Quem o vai ajudar não é a Provedoria, é a moderação do Fórum, é ao @Fórum que deve solicitar a ajuda.

Já lá deixei meus dados 

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Boa tarde,

Lamentamos o transtorno @Litos05. Vamos ajudar a encontra a melhor solução. 

A comunidade prestou uma boa ajuda. :slight_smile:

Iremos responder à sua mensagem privada logo que possível.

Obrigado 

 

This phone number fails all the time… Give a normal phone please 

 

Hello,

I had an old Iris TV decoder, the one that was sold in the nineties. I went to a Nos store and to help me they gave me the same one… How can I have a new one? By the way, the 16990 phone number always fails, not even the time to enter option 3. 

Thank you 

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Hello,

I had an old Iris TV decoder, the one that was sold in the nineties. I went to a Nos store and to help me they gave me the same one… How can I have a new one? By the way, the 16990 phone number always fails, not even the time to enter option 3. 

Thank you 

Good afternoon, in this case you should use the Forum moderation help so that they can help in solving the reported problem, is your service via satellite or cable? Send by private message your customer number to the profile @Fórum  and wait to be contacted with instructions so that the situation is resolved.

Hello,

I had an old Iris TV decoder, the one that was sold in the nineties. I went to a Nos store and to help me they gave me the same one… How can I have a new one? By the way, the 16990 phone number always fails, not even the time to enter option 3. 

Thank you 

Good afternoon, in this case you should use the Forum moderation help so that they can help in solving the reported problem, is your service via satellite or cable? Send by private message your customer number to the profile @Fórum  and wait to be contacted with instructions so that the situation is resolved.

Thank you, what forum please, any link would help

Thank you 

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Hello,

I had an old Iris TV decoder, the one that was sold in the nineties. I went to a Nos store and to help me they gave me the same one… How can I have a new one? By the way, the 16990 phone number always fails, not even the time to enter option 3. 

Thank you 

Good afternoon, in this case you should use the Forum moderation help so that they can help in solving the reported problem, is your service via satellite or cable? Send by private message your customer number to the profile @Fórum  and wait to be contacted with instructions so that the situation is resolved.

Thank you, what forum please, any link would help

Thank you 

The link is @Fórum  click here: @Fórum  and choose the option Send Message
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Hello @Eric L e @Jose Rodrigues

@Eric L, the @Jose Rodrigues gave a good help!
Send us your customer number to @Fórum  by private message so we can help, please. 

Thank you 

I sent what I suppose to be my client ID on @Forum private message, thank you

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I sent what I suppose to be my client ID on @Forum private message, thank you

Your customer number will start with Cxxxxxxxxx

I sent what I suppose to be my client ID on @Forum private message, thank you

Your customer number will start with Cxxxxxxxxx

So, As it seems to be difficult to find, help me to find it… I don’t even know on what page it is, I have spent hours to 

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I sent what I suppose to be my client ID on @Forum private message, thank you

Your customer number will start with Cxxxxxxxxx

So, As it seems to be difficult to find, help me to find it… I don’t even know on what page it is, I have spent hours to 

Do you not receive a monthly bill issued by NOS? At the top of the 1st page is Nº. of customer Cxxxxxxxxx

Thanks, I found a number, I sent it in private message

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Hello @Eric L and @Jose Rodrigues

We appreciate your feedback. 
We will respond to your message as soon as possible. 

Thank you 

I sent what I suppose to be my client ID on @Forum private message, thank you

Your customer number will start with Cxxxxxxxxx

So, As it seems to be difficult to find, help me to find it… I don’t even know on what page it is, I have spent hours to 

Do you not receive a monthly bill issued by NOS? At the top of the 1st page is Nº. of customer Cxxxxxxxxx

Hello, still in the same situation since months. What is the link between you and any online help. Yesterday was an other day, who is taking care of my case 24 hours after? 
when you call help online (+351 93xxxxxx) this is the only normal phone number, we are filtered by tons of messages before having someone online. Once we have someone it was not the right person… is the service made for helping or discouraging. 
Nothing personal but a big fed up against the NOS Pt company... 

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Hello @Eric L,

We apologize for the situation.

We will reply to your private message as soon as possible. 

Your phone number was hidden to protect your personal information.

Thank you

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