I have tried every means I know how to get my service cancelled. I’ve gone to your physical stores. I’ve spent hours on hold on your phone support. I’ve completed the online complaint and I’ve been told that it takes months to cancel service. I’m getting 1/50th of the speed I’m paying for currently. This is not right. I expect a response within the next 24hrs and the service to be terminated and refunded no later than 18/11/20. This experience has been atrocious. https://www.loom.com/share/d21e20c296364f72977bf0d2d7a43ecb
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Tentei todos os meios que conheço para cancelar meu serviço. Eu fui às suas lojas físicas. Passei horas esperando seu suporte por telefone. Concluí a reclamação online e fui informado de que leva meses para cancelar o serviço. Estou obtendo 1/50 da velocidade pela qual estou pagando atualmente. Isto não está certo. Espero uma resposta nas próximas 24 horas e o serviço será encerrado e reembolsado até 18/11/20. Essa experiência foi atroz.
Melhor resposta por Jorge C
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