Boa tarde @Jack Chin Kon Sung,
Os números pré-pagos são de carregamento prévio, a fatura que recebeu será dos pós-pagos.
Por favor clarifique.
Obrigado
Good evening Jorge,
Thank you for the information.
The problem I have is that when I went into the NOS store in TorresVedras I told them that I want to keep the "old" numbers. But now i get two new SIMS and a bill to pay for those two new numbers. I have not asked for new numbers. I also see that the account numbers of my post paid old phone numbers are different than the account number of the two new phone numbers (I don't want the two new numbers)
Boa noite Jorge,
Obrigado pela informação.
O problema que tenho é que quando fui à loja NOS em TorresVedras disse-lhes que queria ficar com os números "antigos". Mas agora recebo dois SIMS novos e uma fatura para pagar por esses dois números novos. Não pedi novos números. Também vejo que os números de conta dos meus números de telefone antigos pós-pagos são diferentes dos números de conta dos dois novos números de telefone (não quero os dois novos números)
Translated with DeepL
I can provide the phone numbers and account numbers.
Please let me know.
Posso fornecer os números de telefone e os números de conta.
Por favor, contacte-me.
Basically now you have two accounts with 2 numbers each and you haven't requested one.
Since you made the deal in a store, you can’t use the 14 days of regret that you would have online.
However, I suggest you wait here, as I believe that the Forum NOS moderation team will help you.
Thank you
Hi Jorge,
Many thanks!
I have not asked for new numbers. I specifically asked not to have new numbers.
Olá Jorge,
Muito obrigado!
Não pedi novos números. Pedi especificamente para não ter novos números.
Hello @Jack Chin Kon Sung,
Thank you for reaching out to us. We’ll assist on solving this matter.
Please send us a private message to the @Fórum profile with your NOS Costumer Number, and the phone numbers you’re referring to.
Thank you
Bom dia João,
Enviei-lhe os meus dados numa mensagem privada (há 7 dias). Há alguma atualização?
Com os melhores cumprimentos
@Jack Chin Kon Sung, We will contact you again and ask you to call someone who can communicate with you in English.
Best Regards,
I received a call from David and the issue with the new SIM cards is solved.
Great experience talking to David !
Thank you so much!!
Jack
Thank you for your feedback, @Jack Chin Kon Sung
We are glad that the situation has been resolved.
Best regards,