Skip to main content
Header

compra um celular com emi de 12 meses, mas está cobrando por 24 meses, ao entrar em contato com o atendimento ao cliente após analisar o erro, eles estão desligando a ligação, péssimo atendimento e atendimento da loja, pois há erro por fazer isso 24 meses emi, Tenho uma fatura com 12 meses e fizeram online por engano para 24 meses

Very bad customer service of store and by call


Hello @Mohammed,

Thank you for reaching out to us.

Can you please elaborate this matter so we can better understand what happened?

Thank you


Olá @Mohammed,

O seu comentário foi oculto para proteção dos seus dados.

Pelo que verificamos, fez um contrato de compra a prestações com inclusão de seguro, por 12 meses, com um valor mensal de €18.

Através da fatura que nos apresenta, verificamos que este valor está a ser cobrado, assim como o valor do seguro.

Por favor, detalhe-nos, qual a sua questão.

Obrigado 

 


Then why you are charging when the 12 months are finished, still we are paying bill with €18 amount


Thank you for clarifying this matter @Mohammed.

The contract should have finished in February 2023. 

We’ll help analyzing this matter. Please send us a private message to the @Fórum with your NOS Costumer Number or taxpayer number associated with the purchase. 

Thank you


Thank you for clarifying this matter @Mohammed.

The contract should have finished in February 2023. 

We’ll help analyzing this matter. Please send us a private message to the @Fórum with your NOS Costumer Number or taxpayer number associated with the purchase. 

Thank you

 

I got this response but not doing any thing else

My finance number is *********


Hello @Mohammed,

Personal information was redacted from your comment for your protection. 

We’ve received your private message and will reply to it as soon as possible.

Thank you for your understanding


Comentário