Respondido

Latência enquanto jogo é extremamente ridícula


Desde dia 16 de Outubro que tenho uma enorma latencia enquanto jogo, coloquei a situação ao support do jogo o qual apos varios testes de connecção identificou o problema sendo dos servidores do meu ISP.

Hey there,

Thanks for providing the WinMTRs. It looks like there’s packet loss occurring on the 3rd hop (10.130.12.73) and latency spikes to 300ms+. The connection between PC and router appears fine, but after the connection leaves the router and hits the internet provider’s network that is when things go bad.

I’d recommend reaching out to your internet provider to see if they can investigate this packet loss further. If they can’t find any issues when pinging the router from their end they may need to send a technician out to investigate the lines and device outside for any issues.

In the meantime if you are able to connect through a VPN or a mobile data connection that may help work around the problem and allow you to play with a more stable connection.”

 

Jogo competivamente e com esta latência enorme não me é possivel.

 

Necessito de resolver esta situação o mais rapido possivel, o que fazer?

icon

Melhor resposta por Guimas 23 Outubro 2020, 14:59

16990 é o nº do apoio.

Ver pergunta inicial

2 Comentários

Reputação 7
Crachá +2

16990 é o nº do apoio.

Reputação 7
Crachá +6

Olá @Mario Lameiras e @Guimas

@Mario Lameiras, qual é o seu Router?

Comentário